Vilka problem

Herregud säger jag bara, tjejer alltså och deras klädproblem ;) Ska på kryssning på lördag och har kollat lite på vad jag ska ha på mig och eftersom det finns en del på båten där det kommer vara beatch-tema så gör det ju allt extra svårt. Jag vill gärna ha på mig något svart och snyggt, men sen vet man ju inte om alla andra kommer ha på sig shorts o bikini o allt vad det innebär. Men jag skiter fan i vad dom andra har, jag har iallafall hört med några och dom ska ha vanliga kläder. Så det kör jag med på och det kommer bli skitbra! Va bara tvungen och skriva av mig lite, så nu vet ni läget  :D
Nu ska jag åka o gymma. Puss :*

Live your life

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback