Fanny är trött

Ja idag är jag faktiskt trött.. Kan inte fatta varför men det är jag iallafall. Ska snart ut och röra lite på fläsket. Det är ju som sagt onsdag och då är det springdag! Är inte så sugen på det idag, men va fan det är skönt när det är gjort iallafall. Då kan man njuta och ta det lugnt resten av dagen och tänka på alla andra som bara ligger hemma och tjockar. För det är nog bara jag och julia som är ute och rör på oss, eller det måste va det för vi ser ju aldrig några andra ute ? hum mysko det dära. :O Men nu ska jag ta på min skorna och gå ut! Pussspuss :*

Live your life

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: pull

haha ja det är fan bara vi! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback