Torsdag

Igår gick det väl sådär med besiktingen och så. Men vi får hoppas på det bästa och att dom vill köpa det ändå. Så imorgon får vi förhoppningsvis reda på om dom ska köpa det eller inte. Är ju som sagt inte 100%klart än.. Men när jag får reda på något så hör jag av mig :)
Idag är det redan torsdag och fredag imorgon, fy fan säger jag bara vad fort veckorna går. Men det är bara possitivt tycker jag för då blir det snabbare vår och sommar. Och vem längtar inte till våren? Alltid någon som skriver att dom vill ha vår o sommar vilken blogg man än kollar på så nämner dom något sånt. Haha :) Idag kommer även hjärtat hit ♥ Har inte fått träffan han på hela veckan :( Men idag får vi entligen träffas ♥♥♥♥. Blir nog att vi går till gymmet en sväng, är ju som sagt torsdag och då är det gym som gäller. Men nu ska kolla om naglarna har torkat som jag målade förut :D Pussshaaay :*

Live your life

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Syrran

De är väl bara å kolla på dom medans du sitter här :P eller la du dom någon annan stans medan du gick hit ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback