Hej hopp

Angående inlägg igår så har det mesta löst sig. Har kollat på bilder från förra årets kryssing och kan säga att de va en grym blandning på kläder och självklart kommer det va lika dant iår¨, så det kommer ju inte va någon som bryr sig liksom. Så nu är det bara att börja ladda inför lördag, hoppas det kommer blir grymt skoj :) Så nu ska jag inte prata om kläder mer, utan om väder. För idag är det ju as nice väder ute, me like :) Så jag ska ta en joggingrunda med pull så fort hon kommit hem från skolan, ska bli skönt faktiskt. Vi va ju ute på en runda i måndags och det gick bättre än vad jag trodde faktiskt, så det va skönt. Men nu måste jag gå, mamma blir galen på mig när jag inte städar :O Kommer nämligen en gubbe som ska besikta huset. Så förhoppningsvis får vi det sålt! Wieeeee :D Återkommer mer om det ikväll när jag vet mer om att. Pusshaaaay :*

Live your life

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback