Torsdag

Har haft 2 lektioner idag och imorgon har jag bara 40min lektion :S Kul skola man har :O Men får sovmorgon till 9 iallafall. Ska bli skönt. Och imorgon kväll blir det att kolla bandy här uppe. Varje år har vi nämligen en bandymatch, där gamla spelare spelar och så . Lite trevligt faktiskt. =)
Och idag har det inte hänt allt för mycket. Typ det vanliga, promenad, tvtittande och gym. Älskling skulle egentligen komma men han kunde inte pga skolan :( Men imorgon får vi äntligen ses! Va nästan en vecka sen sist så saknar han massor ♥ Men nu vill jag lägga mig i soffan och glo lite på tv innan sängen. Puss o godnatt! :*


Du är bäst baby och du betyder allt för mig!! ♥


Live your life

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback