Semla är gott

Har precis käkat årets första semla, fast den fick bli hemgjord. Nästa gång får det bli Gullringens, dom är lät dom godaste alltså!! Men slutpratat om semlor, vill ju bara ha mer ;). Idag i skolan hade vi barkunskap och fick blanda lite drinkar o så. Skoj skoj! Och nu ikväll så har jag varit på gymmet och sen fixat bort all snö från studsmattan. Det va en hel del där på kan jag lova och mer ska det komma också! Är trött på skiten, vill ha vår o sommar nu ju :D Men  nu ska jag krypa ner i sängen och lyssna på karlavagnen, undra vad ämnet är ikväll ? ;) Haha. Tantvarning, men va fan gör det om hundra år :D Men godnatt nu mina gullegrisar. Pusss pusss :*

Live your life

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback