Redan onsdag :S

Dagen började med att jag va i skolan till halv 12 ungefär sen åkte jag och mamma vidare mot västervik där jag skulle på magnetröntgen och jävlar va den lät. Världens tjutljud i 20 min. Hade hörlurar med musik i men musiken va ju så låg att tjutet tog över. Men men tiden gick ganska fort endå. Hoppas jag får någolunda bra besked nästa vecka. Sen när vi kom hem blev det iallafall gym och nu sitter jag här nyduschad o fräsch :) Köpte nya lakan idag med :D Så dom ska jag lägga i imorgon när dom torkat klart. Wieee, älskar o sova i nybäddat. Men måste nog sova nu, klockan ringer visst klockan 6 imorgon :S Godnatt :*

Live your life

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback