Gokväll

Idag så har vi varit ute och grillat korv och marshmallows. Hade jätte trevligt ute i skogen, morfar och Kira kom även förbi och gjorde oss sällskap. Dock så hade vi lite problem med att få igång elden i början men det löste sig till slut :) Men tyvär så hade jag inte med kameran men det får jag ta igen en annan gång. Nu ikväll så har jag och älskling bara legat och tagit det lugnt och just nu sitter han och spelar lite. hoppas han är klar snart så vi kan mysa ännu mer. ♥ ♥ ♥
Men nu ska jag kolla klart på robinson. Byeee :*

Slänger in en bild på Bästis och Mig  ♥ 


Live your life

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Pull

Tack för den mysiga stunden ute i skogen snygging :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback