2010.0102

Nytt år och nya äventyr! Kan inte bli bättre alltså. Jag är grymt pepp på det här året. Kommer bli ett mycket bra år känner jag.

Idag blir det att gå ut i naturen och grilla korv med familjen, älskling och Pull. ♥ Ska bli skoj och speciellt när det är så fint väder. Får hoppas mamma kommer hem snart så vi kan dra ut medan det är ljust. Hihi.. Men jag har ingen bråska för älskling och jag ligger o myser i soffan. Wiee, me like :) Men nu ska jag krypa ner under filten där älskling redan ligger. Hoppas alla har fått en bra start på detta år, för det har iallafall jag fått. :) Men ha en bra dag nu och gör något kul denna fina lördag. Pusss :*

Live your life

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback