Ny månad, ny vecka

Oj oj redan februari :O Vart tog januari vägen egentligen! Men men ju snabbare veckorna går ju snabbare kommer våren och sommaren. Wieee :) För jag är grymt trött på den här snön och det verkar ju aldrig sluta snöa heller!!!!! Men men den här veckan är faktiskt ganska fullspäckad och då hinner jag inte tänka så mycket på snön och det är possivitv, detta kommer hända denna vecka:

*Tyskar och ungrar kommer till skolan den här veckan och hälsar på
*Ska jobba kväll idag och på onsdag
*Träna dans på tisdag
*Gymmet på tisdag och torsdag
*Fredag mys med brudarna

Ungefär så ser min vecka ut och det betyder att jag inte kommer ha tid att träffa älskling något :( Buuuuh! Men vi får ta igen det nästa vecka istället :)
Men hoppas ni får en bra dag och en bra vecka, så får vi se när nästa inlägg kommer. Ska nämligen sova hos amanda ikväll så det kanske kommer ett inlägg imorgon om jag hinner med! Puss :*

Ps. Idag har min bror namnsdag. Grattis Max! :)
Och Ps igen. Jag har haft en underbar helg med baby! Älskar dig hjärtat ♥

Live your life

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback