Nu är helgen slut

Japp nu är helgen slut och den har varit helt okej . Mys med flickorna i fredags, me like :) ♥ Och igår fick det bli en heldag med bästis och även lite körande på onyktra männiksor. Och idag blev det dans, plugg och promenad. Ungefär så har min helg sett ut.  Hoppas eran helg också har varit bra och händelserik. :)
Imorgon ska jag te ortopeden, är lite nervös över vad han kommer säga. Men det blir säkert bra. Svaret får ni imorgon mina kära vänner! Nu ska jag krypa ner i sängen. Godnatt  :*

Adam och siv, och va fan är det där! Så jävla bra :D

Live your life

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: pull

hahaha ja fyfan! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback