Hej o håååå

Gymmet avklarat och har precis fått i mig lite mat. Ska mysa ner mig i soffan när som, ska bara skriva ett inlägg här först.

Idag i skolan så har vi fått tillbringa lite tid med tyskarna som är här och hälsar på och det var roligare än förväntat faktiskt. Dom ska stanna här tills på fredag, sen kommer vi (några i klassen) och hälsar på dom vecka 15, ska bli skoj faktikst :)
Sen hade vi även balträning idag, gick la bra bara att mitt humör är la inte det bästa denna vecka. Men tur att min pojkvän står ut med mig och vill dansa med mig fast jag har typ sämst taktkänsla. Haha . Ne nuu byter vi ämne tycker jag ;)
Imorgon blir det en sen kväll för mig. Vi har öppet till 9 och sen så ska vi städa osv. Men nu orkar jag inte mer, plus att house börjar nu med :D Pussss :*


Ps.Läste nyss att den dära jävla juwwlia ska pierca navlen på torsdag :D

Live your life

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Pull

jaaahaaa-aahhhh :D:D

Postat av: David

Klart jag står ut med dig :) Så dålig är du inte :) Älskar dig baby! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback