090930

Hej hopp. Har precis satt in en äppelkaka i ugnen. Ska bli gott o äta den till idol sen :)  Har inte haft tid o blogga nu på några dagar. Men nu tror jag faktiskt att jag har tid att blogga i några dagar. Tänkte börja med att skriva att jag, baby, mamma och syster va på öland i helgen. Vi hade helt okej väder och fick se en hel del saker. Så helgen va kanon. Baby och jag tog även lite bilder som kommer senare i  ett annat inlägg :)
I veckan har det inte hänt så speciellt mycket. Va i stallet igår med Pullan, Sofie och Amanda och sen va Pullan och jag på djurrunda. Den blev inte så lyckad. Såg typ bara 5 älgar. Men i måndags då jävlar såg vi massa djur. typ 15 vildsvin, 10 älgar och sen massa råddjur och harar. (Y)

M
en ska lägga mig i soffan nu och kolla på unga mödrar. Sen blir det att städa lite, hoppa in i duschen och sen vidare mot hultsfred för attt hämta älskling som är och tränar just nu. :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback