090924

Va hos doktorn och kollade mitt knä idag. Såg inte så jätte bra ut men för att kolla hur läget såg ut så tömde han mitt knä på vätskan som fanns i de, för att se om de va blod eller inte. Och de va blod men förhoppningsvis kommer de läka och bli bra. Får kanske tömma de igen nästa vecka om de inte blir bättre. Känner redan att svullnaden börjar komma tillbaka, men  hoppas de går över tills imorgon.

Imorgon ska jag, baby, mamma och syster till Öland på skördefesten. Hoppas de blir skoj :)
Men nu ska jag och baby krypa ner i sängen och kolla på OTH ♥ Så godnatt :)

Älskar dig David

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: David

Jag älskar dig med Fanny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback