090917

David här, ligger just nu i sängen med världens underbaraste Fanny :), dock får hon inte läsa vad jag skriver för då blir det inte alls lika roligt.

Vet inte alls riktigt vad jag ska skriva, mer än att jag har världens underbaraste flickvän :)
Idag har vi bakat äppelkaka, jag vispade ihop smeten och Fanny dekorerade smeten med äpplen som vi tog från deras äppelträd. Kanongött blev det, men allt blir lite bättre i Fannys sällskap <3

Sedan kollade vi på Idol, tyckte ingen var särskilt bra idag faktiskt, ingen som stack ut direkt.
Nu ligger vi som sagt i sängen och lyssnar på musik och ska se på One Tree Hill. Riktigt bra serie som jag inte tittat på innan jag träffade Fanny.

Vill bara avsluta med att säga att DU Fanny Susanne Lampert Petersen är det bästa som finns, du är både vacker och en underbar flickvän. Jag kan skatta mig lycklig att just du har fallit för mig :)

God natt peeps och sov gött. Det vet jag iaf att jag ska göra bredvid världens finaste tjej. iiiiih

Peace Out

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback