091010

Har precis gjort mig i ordning. Ska iväg till vena snart för att äta med laget sen ska dom vidare på gocart. Men jag ska ej följa med dit för att jag vågar inte köra om pga mitt knä, vill inte att det ska hända något med det. Så jag ska åka till älskling i Målilla istället och kolla på fotboll hemma hos Martin..
Igår va jag hos Tilda på födelsedagskalas. Hade faktiskt ganska kul. Så tack Tilda för en bra kväll :) ♥
Men nu ska jag fixa lite innan jag åker. Ha en bra lördag nu  :) Pusssssipussss

Idag är Fanny lockig :)
                         

                                                                    

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback