091004

Fy vilket tråkigt väder det är, grått och kallt.. Fast älskling och jag va ute på en promenad förut och då var det blå himmel och solen sken. Men tyvär så kunde vi inte gå så långt eftersom mitt knä typ har blivit sämre igen. Sitter här nu och har massa ont nu. Baby får smörja in mig sen :) Och det är jag värd eftersom jag fick ta hand om han igår. David va visst lite klantig igår och skulle hoppa över en grind som va inomhus och slog i huvudet i dörrkarmen och trillade i golvet. Fan så klantig man kan va :D 

Sen har jag grymt mycket funderingar om min mobil. Vet inte om jag ska ta försäkring på den? Sen hörde jag också att hemförsäkring kan täcka sprickor och sånt. Så får prata med mammi om det :)
Men nu ska jag lägga mig i soffan. Hörs sen :*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback