Stackars älskling

Min lilla prins ringde för ett tag sen och berättade att hans knä hade hoppat ur led och att ambulans fick komma. Men nu mår han bättre som tur är :) ♥
Och nu ska jag snart sätta mig i soffan, dricka lite kaffe, äta ballerina och kolla på Halv åtta hos mig och sen Fotbollsgalan :) 
 
                                                                                         Kom & var min vän för en sekund
                                                                                         när kvällens första frusna stjärnor vaknar
                                                                                         bli mitt sista halmstrå för en stund
                                                                                         vi som har allt, vi som saknar

Dagens låt: Ett sällsynt exemplar- Lars Winnerbäck. Fan så bra :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback