Ny månad, ny start.

Nu va det dax igen och börja blogga. Jag känner att jag har fått lite ny energi och så. Inatt har det varit en lång natt. Började med att jag la mig i sängen klockan 1 typ och sen klockan 3 kommer mamma in och frågar om jag kan hämta folk i Hultsfred. Så det va bara att ta på sig och åka dit. Och folket jag skulle hämta va ju inte helt nyktra heller. En smurf, en normal och stålmannen. Ja man fick ju sig ett skratt när man såg dom iallafall. Men så skulle vi då ta oss hem. Dom visste inte vart dom skulle, om dom skulle hem eller någon annanstans. Men till slut så kom alla hem och jag la mig i sängen klockan 4... Klockan halv 11 kommer mamma in och väcker mig och säger att vi ska på tipspromenad och nu sitter jag här, sliten och trött och ska snart iväg och hämta min älskling :) Vad vi ska hitta på vet jag inte än. Men det blir nog bara att mysa och ta det lugnt eftersom vi har inte har träffats på några dagar.. Men det ska bli skönt att få träffa han igen ♥. Nu måste jag kila. Hörs senare. Bye bye

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback