Kalas står på schemat idag


Dagens bild alltså! Hittade en bild i köket vid ett par ljus som mamma ska ge bort. Och vid dom ljusen ligger då denna lapp. Haha . Min syster kan alltså inte låta saker vara utan hon måste alltid pilla på allt. Så i min familj måste vi sätta upp lappar till henne vad hon får pilla på och inte ;) haha

Igår hade jag det super trevligt och jag blev faktiskt bättre utav bastun. Känner mig inte sjuk längre, men har fortfarande lite ont i armen. Men tack så hemskt mycket för igår mina kära vänner :) ♥

Idag blir det då att åka iväg till Linköping på kalas. Så det ska bli skoj. Skönt att komma iväg lite:) Men jag vet inte ännu vad jag ska ha på mig. Varför ska tjejer ha såna problem med kläder jämt ? :O Men får rota igenom min garderob och se om jag hittar något skoj. Kanske kommer en bild sen på min outfit sen.  Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen leta lite kläder och sen packa väskan, eftersom vi ska ligga över en natt. Bye bye :*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback