Julmusik is the shit

Sitter o lyssnar på julmusik nu. Hihi. Är inte den som gillar julen men när man sitter o lyssnar såhär så är julen faktiskt ganska mysig. Och det är ju faktiskt inte alls långt kvar nu. Måste se till att fixa lite julklappar med. Men men det löser sig nog, det gör det alltid :) Men slutpratat om julen nu. Va hos läkaren idag och kollade mitt knä, fick kanske inte dom bästa beskeden men ska iallafall få en tid i Västervik och magnetröntga mig, så jag hoppas på det bästa. Får dock inte träna nu på ett tag, men jag klarar mig nog :) Får leva på mina promenadet istället. Imorgon är det fredag, fuck vad veckorna går fort alltså. Sjuuukt! Och vad jag ska göra i helgen har jag inte en blekaste aning om. Ska kanske va lite taxi åt morsan o hennes polare på lördag när dom ska te pumpen. Sen vet jag inte mer. Men det blir nog bra till slut. Älskling ska hitta på saker på eget håll i helgen :( Kommer sakna min fina prins. Hoppas tiden går fort ♥ Men nu ska jag krypa ner i min ensamma kalla säng. Godnatt! Bye bye

Dagens låt får bli, Simsalabim - Caramell

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback