Julia Ljungberg kan va segast

Ja Julia kan man nog vänta på hur länge som helst, men vad gör det om hundra år. Hon är fortfarande min bästa vän, fast hon är lite seg ibland den dära muppen! ♥ Men när hon ringer så ska i alla fall vi ut o gå en sväng. Men tror inte jag orkar gå så fort idag. Va ute och gick 7km med mamma förut och det kändes lite i benen, men kanske klarar mig ändå. Lite värk i benen får man la ta liksom! Men oj när man pratar om trollen, nu ringde hon precis. Kanske bäst att jag tar på mig skorna och går då. Får skriva mer sen :) Puss :*

Min fina vän och ja ♥

 

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Jag älskar dig <3

Postat av: Anonym

Jag älskar dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback