Idag har jag varit tröttare än tröttast

Dagen började med att klockan ringde klockan 6 och då var jag sjukt trött. Klockan kvart över 7 bar det av mot tandläkaren där jag typ höll på att somna i stolen. Skoldagen gick sedan ganska fort och sen gick jag hem till älskling där jag sedan somnade en lite stund. Och nu sitter jag här trött och längtar efter sängen. Jag hoppas att jag inte är lika trött imorgon. Har varit hos farmor och farfar och ätit mat idag också och har även hunnit med en promend med Pull och mamma. Det är ungefär så min dag har sett ut. Nu ska jag och älskling krypa ner i sängen. Puss o kram :*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback