Har tagit sprutan nu!

Japp nu har jag tagit sprutan mot svinis. Sprutan gick fort och ta och jag känner inga biverkningar än, dom kanske kommer till kvällen eller imorgon.. Men jag får hoppas att jag inte får några, vill ju  va frisk till helgen liksom :)
                      
Ikväll blir det att va hos David i Vimmerby. Dom har tacokväll så det blir att käka tacos ikväll. Mumma! Men jag kommer nog att missa Mammas pojkar tyvär... Men får kolla det på Tv4Play lite senare. Det börjar en ny serie ikväll också som jag är sugen på att se. Gee heter den och verkar se ganska bra ut på reklamen, så jag hoppas att den är det nu :)  Men nu ska jag nog ta på mig jackan och gå upp till Älskling. Vi hörs nog senare skulle jag tro. Bye bye

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mimms

Sv: Nä tandläkaren är skit jue ;) fast har man hål är det ännu värre, så det var ju verkligen tur ;) hihi :)

Gött att du tagit sprutan nu ju :O några biverkningar än ? <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback