En helt okej söndag

Jag kommit fram till att det mysigaste med hösten är nog att man har så mycket tända ljus framme hela tiden. Me like :)
                      


Ja detta har varit en helt okej söndag och mitt sista höstlov är godkänt :) Har precis varit och hämtat pellets och nu sitter jag här och väntar på att Ensam mamma söker ska börja. Älskling kom precis ut i duschen. Han är lite sliten idag eftersom han var på fest igår, sen finns det nog en hel del andra där ute som också är lite slitna idag skulle jag tro..

Här är min söta lilla trötta prins ♥


Nu blir det att sätta sig i soffan, dricka glögg och njuta av livet.
Ha en fortsatt bra kväll. Bye bye  
              
                                                                         Dagens låt:
Beyonce - Sweet dreams

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback