091105

Jobbade kväll igår och det gick ganska bra. Och idag hade vi nationella i svenska där vi skulle redovisa ett tal och det gick också ganska bra faktiskt :) Det går bra nu (Y) Imorgon är det fredag igen, får se  vad som händer då. Antingen mys med älskling eller blowla och dricka lite med några komps. Så jag får se vad som händer och sker imorgon helt enkelt. Men nu ska jag sätta mig i soffa och invänta Halv åtta hos mig och efter det blir det Mammas pojkar och det får man ju inte missa liksom :D Bye bye

                                                                                 Älskar dig David, du är det bästa som finns. ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback