Vilken bra dag!

Dagen började med att klockan ringde klockan 8 o då var de bara att stiga upp o åka te jobbet. Och där va de lika varmt som vanligt. Pullan kom även o gjorde mig sällskap sista timmen också. Sen när vi va påväg hem ringde G och sa att han skulle höja min lön te 70 kr. Fan så bra jag är ibland ! Och  när jag kom hem kopplade jag in boxen, som vi fick hem igår. Vad hade min familj gjort utan mig :D. Så nu har vi äntligen tv igen. Efter fyra veckor! Och nu ska jag, mammao pull  åka o bada. Hoppas de är lika skönt som de var igårkväll. å ska vi grilla ikväll också. Va ett tag sen jag åt grillat, så det ska bli gott.  Känns som denna dagen inte kan bli bättre ! :)

Live your life

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback