Vi ser det snöar, vi ser det snöar

Wiie vad det snöar nu. Ser så himla fint ut när man kollar ut genom fönstret och ser  snöflingorna falla ner :)
Hade en kort dag i skolan idag, först prov och sen fick vi åka hem. Så nu ligger jag i soffan men tända ljus, lyssnar på musik och har allmänt mysigt :) Ska iväg och rida med Pull sen. Haha undra hur det kommer gå. Får skriva sen ikväll och säga hur det gick. Men nu ska jag göra mig lite te. Min hals är inte så bra idag :( Hoppas det inte blir värre bara, vill ju inte vara sjuk till jul precis. Men jag får dricka mycket te och hoppas att det blir bättre..

Live your life

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback