Onsdag 30/12

Sitter och funderar på om jag kanske ska ta en promenad. Men vill inte gå själv så jag  får ragga upp någong och hittar jag inte någon så får jag helt enkelt gå promenaden själv... Igår så spenderade jag min eftermiddag&kväll med Mimi o Pull ♥  Vi handlade käk till nyår, promenad i kylan, solade och tränade . Eller jag tränade inte dom andra gjorde men mest mimi :)  Och idag blir det mest att ta det lugnt och sen åka te älskling ikväll.  Wieeee saknar han massor ♥♥♥♥♥ Så det ska bli skönt att träffa han igen :) Ne nu ska jag ta på mig mina promenadkläder och gå  någon kilometer :) Ha en bra dag. Pusss pusss :*

Live your life

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback