Ny vecka ännu en gång

Jävlar vad tiden går fort. Det är helt sjukt alltså, man blir ju nästan lite rädd. Igår va det andra advent och i helgen är det lucia och efter det har jag o älskling 5 månader och snart slutar jag skolan också. Fuck säger jag bara. Ska man skratta eller gråta? Hum.. Något jag får fundera på. Men en sak vet jag och det är att  jag är så himla glad över att jag spenderar mina snabba dagar och veckor med dom jag älskar och tycker om ♥
                                                
Imorgon blir det att åka till Linköping och kolla balklänning. Wieeee ! Hoppas jag hittar någon jag tycker om :)
Nu ska jag krypa ner i min varma sköna säng och läsa lite tror jag. Godnatt :*

Tack älskling för ditt fina inlägg, älskar dig ♥

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback