Idag är det kallt kan jag lova!

Ja fy va kallt det har varit idag, älskling o jag höll på att dö där ett tag. Har nämligen varit i Västervik hela dagen. Kom dit klockan halv 8 och tänkte att vi kunde gå ner till Donken men det öppnade ju inte förens vid 9, så vi gick vidare till ICA och det var ju inte heller öppet. Men ICA öppnade iallafall vid 8 och då satt vi där inne en timme och sen gick vi ner till Donkan. Och hela dagen har det verkligen varit superkallt, men fick iallafall några julklappar köpta. Så nu ska jag bara hitta någon julklapp till Älskling, Pappa, Mormor och Pullan. Men ska ju till Linköping den 8e, så jag hoppas att jag hittar det sista då :)  Men nu ska jag kolla mitt konto. Ihhh vågar inte kolla. Men måste göra det tyvär. Håll tummarna nu alla! :*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback