Älska kattungar :)

Sitter här med Pullan nu. Har precis käkat tacos och ska snart skjutsa syster till Norrhult. Sen ikväll så kommer mina fina vänner hit på lite glögg, tvtittande och lite annat. ♥ Synd att inte Mimi o Tilda kunde vara med ikväll, men det kommer ju fler gånger :)  Va i stallet förut och gud så söta kattungarna va. Blev värsta kär och ville ta hem allihopa ju. Bilder kommer på dom senare när jag lärt mig hur man lägger in bilder från telefonen. Haha . Men måste åka nu . Pusss :*

Gammal bild men fortfarande lika snygga ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mimms

Tråkigt ju , men får bli en annan gång snart igen ju :) Om inte annat har vi ju vår julafton och se fram emot ! :) <3

Postat av: Pullan

Jag tycker att ni skat a hem en :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback