090817

Tjabba!
Sitter här och käkar frukost och ska snart in till köris. Baby har även flyttat till vimmerby nu så ska även hälsa på han en sväng :)

Min helg har verkligen varit kanon! I fredags hade jag kalas ( eftersom jag fyller år på torsdag ). Fick typ mest pengar och även en mycket god perfym av Baby :) I Lördags tillbringade jag dagen i målilla. Och i söndags hade jag match mot Vimmerby där vi vann med 4-0 och senare på kvällen käkade jag o pullan pizza. De va gött!!!!  Nu måste jag dra ner te banken. Ha en bra dag!

                                                                                                                                                                   David ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback